Beoordeel ons!
Beoordelingen
Heerlijk Gegeten
Het is alweer een tijdje geleden dat wij in Yerseke waren vanuit de V.S. maar wat jullie ons toen bezorged hadden was onvergetelijk. Wij hadden ons echt verheugt op de Nederlandse snacks die wij in de V.S. moeten missen. Een middagje Frietkar was een fijne verassing van onze familieleden en het was ook nog heel gezellig met Erik Deborah en Ramon. Het wordt tijd voor een herhaling! Groetjes! Bill & Nettie
Super goed!
Lekkere friet en niet zuinig, ook de snacks waren top!
Kroketjes, shaslick, frikandel, friet alles was heerlijk!
Gastvrij, super vriendelijk en lekker eten!
Heerlijke frietjes!
Heerlijke friet en fantastische bediening👌🔟
Geweldig
In November werd ik 50 jaar. Toen kreeg ik als verrassing de frietkar voor mijn deur in de straat. Dit was helemaal geweldig alle visite een zak friet en een snack. Het was top geregeld en enorm lekker. Nogmaals thanks.
