Beoordelingen

Beoordeel ons!


Beoordelingen

4,8
4,8 van 5 sterren (op basis van 6 reviews)
Uitstekend
Heel goed
Gemiddeld
Slecht
Verschrikkelijk

Heerlijk Gegeten

21 april 2026

Het is alweer een tijdje geleden dat wij in Yerseke waren vanuit de V.S. maar wat jullie ons toen bezorged hadden was onvergetelijk. Wij hadden ons echt verheugt op de Nederlandse snacks die wij in de V.S. moeten missen. Een middagje Frietkar was een fijne verassing van onze familieleden en het was ook nog heel gezellig met Erik Deborah en Ramon. Het wordt tijd voor een herhaling! Groetjes! Bill & Nettie

Bill van Nieuwenhuize

Super goed!

9 april 2026

Lekkere friet en niet zuinig, ook de snacks waren top!

De Witte

Kroketjes, shaslick, frikandel, friet alles was heerlijk!

9 april 2026

Gastvrij, super vriendelijk en lekker eten!

Mevrouw Stobbelaar

Heerlijke frietjes!

9 april 2026

Heerlijke friet en fantastische bediening👌🔟

Belinda

Geweldig

27 januari 2026

In November werd ik 50 jaar. Toen kreeg ik als verrassing de frietkar voor mijn deur in de straat. Dit was helemaal geweldig alle visite een zak friet en een snack. Het was top geregeld en enorm lekker. Nogmaals thanks.

Diana bij de Vaate